fg

Subscribe2


 

Volum XVII |

Potențialul turismului educațional durabil al Parcului Național Djerdap

Rezumat: Pornind de la noua paradigmă educațională care se bazează pe abordarea constructivistă și contextuală, această lucrare va specifica potențialul turistic al Parcului Național Djerdap, care ar trebui să dezvolte abilitățile tinerilor pentru dezvoltarea durabilă. Obiectivul principal al acestei lucrări este de a folosi abordarea holistică, analiza resurselor turistice, potențialul lor educațional și tipurile de turism educațional în Parcul Național Djerdap pentru a sublinia potențialul educațional insuficient utilizat. Acesta ar putea ajuta copiii și tinerii să dobândească cunoștințe, să-și dezvolte personalitatea prin promovarea învățării prin experiență, contact direct cu lucrurile pe care le învață, cercetarea și abordarea proiectului. Rezultatele acestui studiu indică necesitatea de a crea programe educaționale pentru toate vârstele, de a îmbunătăți capacitățile de cazare, precum și materialele educaționale, de a educa mai bine ghizii privind desfășurarea activităților de învățare în mediul ambiant, cercetarea și proiectare activităților pentru toate grupele de vârstă. Confirmând importanța turismului educational, care ar putea ajuta educația pentru dezvoltarea durabilă, lucrarea subliniază necesitatea sprijinului la nivel de stat pentru promovare și implementare de activități, proiecte și schimb de bune practici.